Strange Brigade
Seteki the Witch Queen has risen once again, and only one troop of daring heroes can stand against her fearsome army of mummified monstrosities: The Strange Brigade! Explore remarkable ruins, solve perilous puzzles and uncover tantalising treasure while blasting your way through an array of undead enemies in thrilling third-person action that’s certain to bring out your inner adventurer!