Submerged: Hidden Depths
A drowned city, crumbling tips of skyscrapers stubbornly standing above the waves. Deserted villages, now inhabited by enigmatic creatures. And beneath the surging ocean waits an anguished, angry presence. Submerged: Hidden Depths is a non-combat third-person “relaxploration” adventure, set in the sunken ruins of a beautiful world. Take on the role of Miku and Taku – one cursed with a mysterious power that she wants to use for good, the other determined not to let it tear them apart. Boat across tranquil waters and storm-driven white-caps, explore and climb what remains of a once-towering city, and scour the buildings for the seeds of its salvation.