Agent Intercept
The world needs you, Agent! Take control of the Sceptre, the Agency’s latest high-tech transforming vehicle, and face off against the criminal organisation CLAW in this explosive arcade driving game. Dodge enemy fire, mines and lasers as you perform over-the-top stunts and use the Sceptre’s high-tech gadgetry to blow up your enemies. Feel like a superspy as you transform the Sceptre from car to plane and more, immersed in exotic locations and an original high-energy soundtrack! With a new threat around every corner, it’ll take all you’ve got to defeat CLAW. An Agent’s work is never done. Agent Intercept offers extended playability beyond its rich campaign. Tackle side missions, unlock experiments and prove your worth as a superspy on our global leaderboards!