AFL 26
FOOTY REDEFINED Get ready for the future of footy with AFL 26. Feel every hit, hear every roar, and live every moment with unmatched authenticity and intensity. From the first bounce to the final siren, the action is fast, fierce, and true to the game. With lifelike gameplay, roaring crowds, expert commentary, and all the drama of real AFL, you’re not just watching the game — you’re in it. This is footy, redefined. PRO TEAM Build your PRO TEAM and take on all-new challenges as you rise through the ranks. Compete through the seasons to unlock exclusive rewards, upgrade your squad, and showcase your skills. Then, take on your rivals and prove why your PRO TEAM stands above the rest. PLAYER CAREER Step into the boots of a future star in the all-new Player Career mode. Live the full journey — from draft day dreams to game-day glory. Train hard, rise through the ranks, overcome setbacks, and celebrate every milestone you achieve in the AFL or AFLW. This is your story. Your career. Your moment. MANAGEMENT CAREER With updated gameplay mechanics, the challenge is now even greater, and the moments even more unforgettable as you take the reins as coach, shaping your team’s destiny. Manage your list with precision, nurture young talent, and guide them through the ranks. On game day, every decision counts. The pressure is on — make the right moves, adjust your tactics, and push your team to premiership glory. EXCEPTIONAL FIDELITY Every AFL and AFLW player has been recreated with an incredible level of detail, from their signature skills, to their physical features carefully scanned with the latest photogrammetry technology, players are brought to life like never before. MAKE YOUR MARK Design and personalize your own club, players, and stadiums with the cutting-edge Academy Tools. Experience AFL 26 from your own unique perspective and showcase your creations to the world.