Be free to fish where you choose in a unique and approachable open world fishing experience. Explore the great outdoors on your own or with friends and find the catch of a lifetime. The Launch Edition includes the base game and the Norway Reserve. Explore the great outdoors Enjoy the experience of fishing in a vast open world on your own or with up to 11 friends in online co-op multiplayer. Engage in a variety of fishing activities and find tranquil escape from everyday life as you explore endless waterways and breathtaking nature. Find the catch of a lifetime Catch a range of diverse fish species, from small to legendary heavyweights. Each type of fish has its own unique behavior and characteristics, and will require you to find them in their habitat. Experiment with different baits and lures and feel the excitement of catching a rare fish. Become a master angler Improve your fishing knowledge by mastering different techniques and tools. Create your own angler and customize their appearance to match your style. Complete challenges to earn rewards and uncover the open world through story missions. Join the community The team will continue to deliver new features, content, and updates directly inspired by player feedback. Keep coming back for new and memorable fishing experiences!