Garten of Banban 1
Banban’s Kindergarten which has earned a special place in every kid’s heart was once the go-to kindergarten for any parent who needed their children to attend a reputable learning facility. Thanks to Banban And Friends Gang, the establishment’s mascots, you could never be lonely at Banban’s. This was the case until everybody within the place suddenly vanished on a seemingly normal day, now you and your trusty drone must explore the establishment and find out what happened. But are you really lonely there… even now? The Banban And Friends Gang: Banban’s Kindergarten has earned a special place in every kid’s heart. The reason for this is the Banban And Friends Gang, which are the establishment’s mascots and icons. At Banban’s Kindergarten, nobody’s lonely thanks to them! Banban’s Kindergarten, the dream place of every child: Banban’s Kindergarten was once the go-to kindergarten for any parent who needed their children to attend a reputable learning facility. This was the case until everybody within the place suddenly vanished on a seemingly normal day, and now you must explore the establishment and find out what happened. Explore with your flying companion: Everything's better when you have a friend to share with. Use your handy drone to help you navigate and proceed through the facility, as well as have it keep you company when you are feeling lonely and scared, which you will be feeling a lot.