Somber Echoes
Master acrobatic combat and uncover ancient secrets in a myth-inspired Metroidvania set aboard a forsaken space vessel. Explore, upgrade, and fight your way through a decaying world where every ability unlocks new paths, and survival means mastering your powers. Armed with god-given abilities, the fallen tribune Adrestia is revived and given a second chance to stop her maniacal twin sister from unraveling the universe. Her journey begins aboard Atromitos, a once-beautiful Greco-Roman starship now consumed by horrors from another dimension. In the wake of a cataclysmic event, a mysterious force intervenes and pulls Adrestia from the rubble. As you fight through the haunted vessel, you'll uncover hidden knowledge, powerful upgrades, and long-buried truths that shape your destiny.