Candivity
You're about to dive into a sugary adventure! Combine sweets, and prepare yourself for a sugar overload! NEW VERSUS MODE! Race to merge the biggest candy while using clever tactics to slow down your opponent. Unleash tricky power-ups, and prove who’s the ultimate candy master! Gather extraordinary powers that can save you from any sticky situation. Mix them up, and you might create something even more powerful! Journey through worlds full of surprises. Each has its own set of challenges. Can you master them all and merge the largest sweet? Features: - Online leaderboards to show off your skills! - Co-op mode for testing your teamwork! - Versus mode to sabotage your friends! - 2 maps with crazy mechanics! - Awesome, game-changing power-ups! - Fully customizable name and character - An adorably sweet aesthetic Sweeten your day with a new high score!