A Little to the Left Seeing Stars DLC Bundle
This bundle contains the Base game 'A Little to the Left' and the 'Seeing Stars' DLC. A Little to the Left is a cozy puzzle game that has you sort, stack, and organize household items into pleasing arrangements while you keep an eye out for a mischievous cat with an inclination for chaos. Check out this playful and intuitive puzzler with 100+ satisfying messes to tidy. A Little to the Left: Seeing Stars is all about multiple solutions. Collect up to 100 stars as you discover the logic behind a multitude of ways to tidy up the house. Fold, flap, crush, join, stick, bounce, stack, strum and lovingly smash your way through a huge variety of new interactive items. Enjoy a total of 38 new levels that are layered with both easy-to-find solutions, as well as more challenging puzzles. There are also some extra cute visitors who will make an appearance as well.