The Police Simulator: Patrol Officers: Ultimate Duty Edition is the perfect way to start your career as a Brighton police officer without missing out on anything. This expansive pack has everything the simulation game has to offer – at a special price compared to purchasing all the included content separately! In addition to the main game, in which you deal with tasks ranging from traffic violations to major incidents in a realistic open-world environment, you get to enjoy plenty of DLCs. The Highway Patrol Expansion adds a highway area, intense car chases, PIT maneuvers – and more – to your game. The Unmarked and the Special Police Vehicle Pack expand your fleet with 9 additional patrol cars and 9 different skins. And the Tropical Taskforce Pack contains 6 summery undercover outfits. On top of all that, the Season Pass is included, featuring the Vehicle Customization Pack, two additional patrol cars, another DLC pack, and a major expansion, all planned to launch throughout 2025. The Ultimate Duty Edition includes: Main game Highway Patrol Expansion Tropical Taskforce Pack Unmarked Police Vehicle Pack Special Police Vehicle Pack Season Pass Vehicle Customization Pack New patrol car (Q3 2025) DLC pack (Q3 2025) New patrol car (Q4 2025) Major expansion (2025/2026)