Bubsy 4D + Bubsy in: The Purrfect Collection
Bubsy 4D The infamous, wise-cracking bobcat has returned to 3D in a new platforming adventure. Bubsy is back with new challenges, new moves, and even more purrsonality. Run, jump, glide, and roll across alien planets, battle robotic sheep, and collect tons and tons of yarn. What could possibly go wrong? Bubsy in: The Purrfect Collection Is Bubsy a celebrated icon from the mascot wars of the early 90s or a platforming punchline? Bubsy in: The Purrfect Collection explores the franchise's troubled history and enduring popularity. A playable history that includes games, artifacts and interviews. What could possibly go wrong?