Starship Troopers: Ultimate Bug War!
The United Citizen Federation is calling on YOU to join the fight for humanity. Join General Johnny Rico and Major Samantha “Sammy” Dietz, as they showcase the latest official game from FedDev, state-sponsored software developer of the United Citizen Federation. This is Starship Troopers: Ultimate Bug War! You’ll witness humanity’s noble efforts to safeguard the galaxy first hand. Wield the diverse and unique Mobile Infantry arsenal to burn, dismember and cripple the Arachnid threat in first-person, high-action warfare through the eyes of Sammy. The Arachnid menace has spread far from their home planet of Klendathu, invading human territory across the galaxy. Once inspiring colonies of human beauty, ingenuity and collaboration, now lie torn apart by the merciless and unprovoked Bug threat. Sign up today and protect not just our world, but the future of the human race. A faithful Training Simulation Recruits like you are vital to the Federation. We expect the best, and we give the best! Our Games and Theory department have been working hard to develop an in-depth training course. Troopers on the path to Citizenship will find a unique experience within Starship Troopers: Ultimate Bug War! Authentic retro FPS experience - lead your squads through epic battlefields in a solo campaign packed with missions, secrets and (of course) BUGS! Devastating anti-Bug arsenal - wield over 30 iconic weapons and items, from the classic Morita rifle to mechanical bipeds, tactical nukes and more Sharply loyal story - experience a unique and original story honoring the Federation’s commitment to save humanity from the Bugs Video and audio starring General Johnny Rico himself - witness the legend return in full, high-quality FMV and meet new Federation hero, Major Samantha Dietz Are you doing your part? Enlist in the Mobile Infantry now in Starship Troopers: Ultimate Bug War! Remember - Service Guarantees Citizenship.