Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Get the ultimate Oddsparks experience with this edition. It contains the base game and all DLCs. Base Game: Oddsparks is a blend of automation and real-time strategy for both the die-hard fans of the automation genre and the automation-curious. Explore a strange fantasy world, uncover the mysteries of the past, automate your workshops, and go on adventures with your odd & adorable Sparks! Deluxe Upgrade: The Oddsparks: An Automation Adventure - Deluxe Upgrade includes optional cosmetic content for our biggest fans. This DLC offers some exclusive customization and decoration items and is meant for players who really like the game and want to express their support. Tailor's Animal Costumes Pack: The Animal Costumes Pack includes 5 optional animal-themed costumes with a total of 28 individual items, which will make you stand out from the crowd: Panda Set, Turtle Set, Giraffe Set, Shark Set, and Peacock Set Making Music: Strike up the band and march to the beat of your own automation in the Making Music DLC for Oddsparks: An Automation Adventure! This playful yet powerful DLC introduces a brand-new musical system that lets you turn your factory into a fully orchestrated machine of rhythm and melody. Craftsman's Elemental Decorations Pack: The Elemental Decorations Pack includes 3 elemental-themed optional cosmetic decoration sets and a cosmetic display set. 42 items in total, which will help you make your base even more unique: Quartz Decorations, Volcanic Decorations, and Glacial Decorations Hats & Helmets: Ready to give your Sparks a fresh look and your factory a new level of control? This playful yet powerful DLC lets you equip your Sparks with stylish headwear that's not just for show, it's a key to smarter automation. Create dedicated production lines by filtering your Sparks based on their hats, directing them to the right places to get the job done. Coaster Rush: Get ready for a theme park frenzy! The Coaster Rush expansion blends intricate automation with spectacular, heart-pounding theme park elements. Give your Sparks the adventure they deserve, and inject pure, joyous excitement into your logistics network with incredible coaster-style train tracks!