Captain Blood
Captain Blood is a pirate-themed action game set on the Spanish Main in the 17th century, where you step into the boots of a fearsome pirate on a quest for gold and glory. Expect wild adventures with cannon firing, pistol shooting, swashbuckling sword fights, and plenty of pirate shenanigans. This action-packed hack'n'slash features fierce hand-to-hand combat, hordes of enemies, and a classic fighting system with flashy combos and epic finishers. Prepare for intense deck battles where you can fire the ship's cannons and fend off blood-thirsty boarding crews. Collect gold to upgrade your fighting skills, buy new weapons, and become the most feared buccaneer on the high seas. Fight for wealth and glory!