Nobody Saves the World + Frozen Hearth Bundle
Get the ultimate Nobody Saves the World experience with the base game plus DLC! "The shape-changing, ability-blending Action-RPG is bigger than ever. Transform into a Horse, Zombie, Robot and more as you fight to save the world from the vile Calamity. Assume even more forms and take on wild new challenges with the ‘Frozen Hearth’ expansion, designed to push aspiring wizards to their limit of skill and creativity. Nobody Saves the World is Drinkbox Studios’ unique twist on the Action-RPG. The world is under attack from the fungus-spreading Calamity -- but the featureless, pantsless Nobody is going to save it. Complete hundreds of Quests to unlock a massive roster of forms. Mix and match your forms’ abilities to create overpowering combinations. Either alone or with a friend, explore a vast overworld and battle through dozens of shape-shifting dungeons in an effort to stop the Calamity and SAVE THE WORLD!"