Adventures of a Cat In Space Demo
Adventures of a Cat in Space is a family-friendly point & click adventure. After being accidentally launched into space, a cat is on a mission to find their way back home. Along the way you will need to solve puzzles in this cosy adventure purrrfect for all ages. Blast off into space, experience anti-gravity and find a way to call for help in the initial chapter of the game where you'll enjoy original music and a taste of the full game. The perfect introduction to the full game.