Pathfinder: Wrath of the Righteous
Embark on a journey to a realm overrun by demons in a new epic RPG from the creators of the critically acclaimed Pathfinder: Kingmaker. Explore the nature of good and evil, learn the true cost of power, and rise as a Mythic Hero capable of deeds beyond mortal expectations. Discover the Story Your path will lead you to the Worldwound, where the opening of a rift to the Abyss has unleashed all-consuming terror across the land. For over a century, the neighboring nations have fought fearlessly, trying to drive the enemy back — but to little avail. Now, you have the chance to put an end to this conflict, but the path to salvation is far from clear-cut. Will you become a shining angel, backed by noble paladins? Or a powerful necromancer with hordes of immortal undead in your thrall? Or something else entirely? Lead your army and challenge mighty demon lords. Your crusade will set in motion a chain of events that will leave you — and the world itself — forever changed.