Terror of Hemasaurus
Earth is on the brink of a climate catastrophe! The Church of the Holy Lizard hatches a dubious plan to save humanity from its own reckless disregard of the planet – unleash a monster to kill, destroy, and inflict terror! Embark on a rampaging trail of total devastation across multiple stages as one of four recently defrosted monsters. Roar with delight as you stomp terrified citizens and pulverise buildings in an apocalyptic, retro arcade blast of awesome monsters, satisfying destruction, and farcical fatalities! Terror of Hemasurus is the latest game from Super Blood Hockey creator, Loren Lemcke.