Beat Cop
New York, more like a beast than a city. Explore it’s darkest corners and uncover its secrets as Jack Kelly, a former detective who has been framed for a murder. Degraded and forgotten by old pals, it’s your last chance to find the truth behind this whole terrible mess. The thing is, your new boss treats you like shit, your wife is a money sucking spawn from hell and the local mafia wants your head on a plate. I guess you could say, that things are complicated down here, in the middle of Brooklyn. Oh, and don't forget about writing tickets, reprimanding pedestrians & such. You're a beat cop after all.