Goat Simulator 3 - Pre-Order Digital Downgrade Edition
Pilgor’s baaack! Order the Digital Downgrade Edition early and you'll get your very own in-game Pre-udder. It’s exactly what you think it is. Gather your herd and venture forth into Goat Simulator 3; an all-new, totally realistic, sandbox farmyard experience. Invite up to three friends in local or online co-op, create carnage as a team, or compete in mini-games and then not be friends anymore. The Digital Downgrade Edition includes the base game, plus unique remastered garbage from the different DLCs that came to Goat Simulator: Unique garbage: - Play as Old school Pilgor - Full Tank armour (MMO) - Goat Zero skin (GoatZ) - Space helmet & suit (Waste of Space) - Masks of Don Pastrami, Valentino Salami, Dolph Spaghetti & Humphrey Ciabatta (Payday) - Digital Soundtrack - 3D Printing Files: - Pilgor - Tony Shark - Goat Tower - Trinket DISCLAIMER: Goat Simulator 3 is another completely stupid game. Will this game teach you how to become one with your local herd? Probably not. Learning about real goats with David Attenborough or something would absolutely be the smarter thing to do.