Marvel's Guardians of the Galaxy
Digital download bonus: - Social-Lord Outfit for Star-Lord (Early Unlock) Fire up Star-Lord’s jet boots for a wild ride across the cosmos in this third-person action-adventure game, a fresh take on Marvel’s Guardians of the Galaxy. With the unpredictable Guardians at your side, blast your way from one explosive situation to another, with original and iconic Marvel characters caught in a struggle for the fate of the universe. You got this. Probably. TAKE THE LEAD Become Star-Lord and call the shots for the Guardians in and out of battle. ALL-NEW STORY Face a cosmic threat you unleashed in this fresh take on Guardians of the Galaxy. BECOME FAMILY Turn your band of outlaws into legendary heroes on a wild ride across space.