Scarlett Mysteries: Cursed Child (Xbox One Version)
From an early age, Scarlett Everitt displayed a gift for the paranormal, as ghosts and spirits accompanied her every step. Desperate to protect her from an encroaching darkness, her father, Johnathan, placed her in an orphanage run by nuns. Years later, Scarlett returns to find her dad, and finds a clue that leads her to the Victorian mansion of a baronet named Steameyer. LOOK FOR CLUES TO THE WHEREABOUTS OF YOUR FATHER! As the protagonist tries to locate her missing father, a clue leads her to the train station next to Baronet Steameyer's mansion and factory. USE YOUR PSYCHIC ABILITIES! Scarlett possesses a remarkable gift that enables her to see where her father resided and traveled in the past. SOLVE THE RIDDLES OF A VICTORIAN RESIDENCE! Scarlett hopes to find her father while exploring Steameyer's mansion. However, the huge house hides terrifying secrets and dreadful mysteries. LEARN THE TRUTH HIDDEN IN THE DARK PAST! What connects the heroine to the Steameyer family, and what dramatic fate befell the mysterious heiress to their fortune? Help Scarlett learn the truth!