Hidden Cats in Rome
Is it just me, or are those... pawprints all over the streets of Rome? And where there’s pawprints, there’s cats! Let's search for them! Hidden Cats in Rome is a short and pleasant hidden objects game for everyone – look around a big, lovely illustration, relax, and spot all the furry friends hiding in every nook and cranny. Starting with a beautiful (yet monochromatic) scenery, the city fills itself with warm colours the more cats you find! Features: - Gorgeous hand-drawn sceneries to look around; - Two main game modes, one more challenging than the other; - Extra unlockable stages with little kittens!; - Relaxing music and ambient; - Over 900 cats… and other things to find :)