Wildshade: Unicorn Champions
Cross the finishing line riding a unicorn! Wildshade: Unicorn Champions is a racing game for the whole family in which you are transported to a magical and colourful world. Win all the tournaments to unlock the rarest mounts, breed them to create the champion of your dreams and become the best horserider in the fantasy world of Wildshade. Features: - Gallop at high speeds, jump skilfully over obstacles and use your magical powers to overtake your opponents. - Earn new equipment by winning races and gift your mounts beautiful saddles, bridles and saddle blankets. - Unlock 50 unicorns and magical horses with different types of coats and manes, then breed them to create the companion of your dreams from hundreds of possible combinations. - Play with your friends and family with the local multiplayer mode for up to four players. - Explore 40 fantastic racecourses and win all the tournaments to become the best horserider in the world of Wildshade!