Autopsy Simulator
In Autopsy Simulator: Dead Memories, you play a middle-aged pathologist whose life has taken a turn for the worse. After a career downfall and the loss of your beloved wife, you live each day shattered and exhausted. One day during a routine post-mortem, you find a relic of your past hidden inside a body. Now, it feels like something just won’t let go… FEATURES Examine the bodies and study the files to get all the answers Every case has its own story and each victim has their secrets. Uncover them to solve the puzzles and learn the truth about your subjects... and yourself. Cases prepared and analyzed by specialists Each case is designed with the help of real life pathomorphologists and forensic doctors, ensuring the feel of being involved in an authentic autopsy process. Down to even the most gruesome details. Detailed depiction of organs and autopsy cases In-game bodies, organs and injuries are crafted with unprecedented attention to detail. While this makes it easy to create immersion, it's also not for the faint hearted. A unique mix of simulation and horror Be kept on your toes with engrossing gameplay mechanics and spine-chilling moments in Story Mode. Or dial back the horror and step into the shoes of a student pathologist in Autopsy Only Mode.