Speed Truck Racing
Get ready to feel the speed! In Speed Truck Racing, you will enjoy the fastest, most spectacular races at over 200 Km/h, avoiding multiple collisions against 20 rivals. There are several modes available, including Championship, Arcade and 4-player multiplayer. There is also an online leader board where you can compare your best times with those of your friends and players from around the world. Features: -Arcade driving. -4-Player multiplayer. -Online ranking. -Rock music.