Life is Strange: Double Exposure
Max Caulfield, photographer-in-residence at the prestigious Caledon University, discovers her closest new friend, Safi, dead in the snow. Murdered. To save her, Max tries to Rewind time – a power she’s not used in years… instead, Max opens the way to a parallel timeline where Safi is still alive, and still in danger! Max realizes the killer will soon strike again – in both versions of reality. With her new power to Shift between two timelines – can Max solve and prevent the same murder? ORDINARY GIRL, EXTRAORDINARY POWER Max is thrust into a thrilling supernatural murder mystery – more dangerous than ever before! TRAVERSE TWO TIMELINES Forge allies and pursue suspects across two versions of reality, shaping both timelines through unforgettable choices. RACE AGAINST TIME A relentless detective has Max in his sights, and Safi’s killer grows closer with every clue uncovered. Can Max survive long enough – to do the impossible? DECIDE THE FATE OF CALEDON Explore two versions of a vivid winter campus, each packed with clues, secrets, and tough decisions. EXCLUSIVE SOUNDTRACK A rich original score, new songs, and thrilling licensed tracks!