Dark Nights with Poe and Munro
Adventure in the strange town of August with local radio hosts and secret lovers Poe and Munro, as they encounter six unique mysteries on and off the air. Direct the banter and the action as they fend off a nightmare stalker who just won’t let go, a vengeful ghost looking for everlasting closure, a demonic painting that grants wishes - and more - but can you keep Poe and Munro together, and alive…? From the developers and creators of the award winning and Guinness World Record breaking “The Infectious Madness of Doctor Dekker” and “The Shapeshifting Detective”, Dark Nights with Poe and Munro is a standalone spin-off set before the events of The Shapeshifting Detective, with different gameplay and all new stories!