Little Orpheus
This definitive edition of the multiple-award-winning hit by master storytellers The Chinese Room is remastered and includes all bonus content of the original. Little Orpheus is a technicolor side-scrolling adventure game inspired by classic movies like Flash Gordon, Sinbad and The Land that Time Forgot. Join our bold yet hapless hero Comrade Ivan Ivanovich as he explores lost civilizations, undersea kingdoms, prehistoric jungles and lands beyond imagination. Gasp as he battles the subhuman tribe of the Menkv and escapes the clutches of dreadful monsters! Cheer as he triumphs over impossible odds and untold dangers in the subterranean worlds! With stunning visuals, brilliant acting and a world-class score, Little Orpheus is a subterranean epic you’ll never forget. Comrades, to the center!