Do you believe in Christmas magic? You’ll need every bit to help Santa save Christmas! With Christmas Spirit running low, the North Pole isn’t so merry. Santa’s sleigh won’t fly, gifts aren’t ready, and there’s a chance that nice children might not end up on Santa’s Nice List. Dash, swing, and leap through training to become an “official Scout Elf”! Pick your most festive outfit and spread cheer as you explore every room, dodge obstacles, and add sparkle to each corner of the home. This season, pledge to make things merry and bright. Are you ready to be a Christmas Hero?