Garten of Banban 8: Anti Devil
You were tricked by your friends. After the latest events, you’ll need to delve deeper into the mysterious establishment of Banban’s Kindergarten. Now, you’re completely on your own - your friends are either dead or against you… From now on, you’ll only meet new enemies, who will make sure you never feel alone. Be careful - in Banban’s Kindergarten, they are lurking in every corner, waiting for you. The future of everything depends on you. Survive the most obscure levels of Banban’s Kindergarten and get closer to the truth! Additional languages: - Indonesian (IDN/INDONESIA), - Ukrainian (UA/УКРАЇНСЬКА).