Kao the Kangaroo: Anniversary Edition
It only happens once a year and it is worth celebrating! Kao the Kangaroo: Anniversary Edition is now available and includes: - Kao the Kangaroo full game: Embark on a journey with the cutest kangaroo and face the Eternal Warrior! - Bend the Roo'les: The newest DLC with the new campaign and 5 additional levels—defeat the Crab King! - Oh! Well DLC: 5 playable Eternal cells to conquer and 5 spooky skins to unlock! Enjoy the ultimate platforming experience!