Archaica: The Path Of Light
As the Light Bearer, your quest is to walk the legendary Path of Light and explore an ancient and beautiful world. The light is the key to open the secrets of this mysterious civilization. You have to understand how various devices work to manipulate the lasers and direct them into the right triggers: - Tesseract: deflects the path of light - Divider: separates the laser in two beams - Converter: modifies the light color - Teleport: brings light into another Teleport - Spherule: moves platforms to change the level’s layout - And many more to discover... You will often have to bend your logical thinking and perceptions to combine the powers of the artifacts and solve the unique challenge of every riddle.