Sky Revolver
Take control of the last remaining fighter in the war against the Empire. In this classic vertical-scroll shoot ’em up, you must break through enemy squadrons and destroy the fleet’s command to turn the tide of battle. Key Features: ● Masterful Maneuvering – Evade relentless enemy fire using advanced piloting techniques. ● Deep Customization System – Combine salvaged components to create unique fighter builds. ● Diverse Enemy Forces – Adapt your tactics to everything from agile scouts to armored battleships. ● Epic Boss Battles – Face colossal multi-phase showdowns against giant warships, each with unique weapons and combat strategies. Every mission tests your skill and demands strategic planning for upgrades, blending reflexes with long-term tactics.