REANIMAL - Digital Deluxe Edition
The End is only the beginning in this mystery horror adventure! Get the Digital Deluxe Edition of REANIMAL to get the Season Pass for all three chapters of DLC that expand the world of REANIMAL. Uncover long dead secrets, and cast new light on old friends. The roots of violence go deep. Disguise yourselves with the exclusive Foxhead and Muttonhead masks DLC. Friendship can be hell and sometimes a mask is the only protection! Season Pass includes: REANIMAL: Foxhead and Muttonhead Masks REANIMAL: The Expanded World - Chapter 1 (Summer 2026) REANIMAL: The Expanded World - Chapter 2 (Fall 2026) REANIMAL: The Expanded World - Chapter 3 (Early 2027)