Adventure Pack is a 2-in-1 bundle that grants you access to Tainted Grail: The Fall of Avalon base game and our first full-fledged expansion, Sanctuary of Sarras! Tainted Grail: The Fall of Avalon Base Game Experience a mature, FPP & TPP open-world RPG that immerses you in a dark fantasy realm inspired by Arthurian legends. Uncover a complex and branching main storyline that lets you shape the legacy of King Arthur’s reign, 600 years after his fall amidst unending strife. Dive into 50-70 hours of rich content spanning three expansive zones. Explore at your own pace and go wherever you want, with no hand-holding. Engage with a complex main story and hundreds of side quests featuring remarkable, voiced characters. Customize your gameplay with countless builds: mix attributes, skills, and gear to create your favorite setup. Tainted Grail: The Fall of Avalon - Sanctuary of Sarras Expansion Sanctuary of Sarras is the first full-fledged expansion for Tainted Grail: The Fall of Avalon, with 10-15 hours of new adventures that await. For six centuries, the fate of Sarras and its rebel crew has been shrouded in myth. Now, a hidden passage reveals a path into the past. In a completely new storyline, follow the trail of Nimue and the deserters who challenged King Arthur. Piece together the truth behind their disappearance and Merlin’s horrible retribution. Explore a realm shaped by the deep sea. Ancient structures rise from the ever-shifting currents, and forgotten paths pulse with the life of a submerged world. Meet new characters, hear their stories, and decide whether to help them. Venture into over 20 meticulously crafted dungeons and interiors. Confront unique epic bosses and other new adversaries. Discover over 100 new pieces of equipment, from armor sets and weapons to rings, amulets, relics, spells, and more. Master a brand-new progression system. Activate sacred shrines that weaken foes and grant points to invest in three completely new, distinct skill trees. At any moment, choose which tree is active, reshaping your build on the fly to match your current needs.