NERF Legends
NERF Legends thrusts you into a futuristic, sci-fi world where you’ll come face-to-face with legions of robot enemies and ultimate boss masters. Armed with a wide array of NERF blasters based on their iconic, real-world counterparts, you’ll thwart formidable enemies while being challenged to pull off the most impressive high-flying trick shots across a series of unique and immersive environments. Are your NERF skills up to the challenge to become the ultimate NERF Legend?