Forklift Interactive Inc.Simulation
Cash Cleaner Simulator: The Complete Collection includes the full game of Cash Cleaner Simulator, as well as all three DLCs - Slay The Look, Luxury Loadout and LOUD & LOADED. Play the game with more style than a standard Cash Cleaner has room for, and make the most of the new money gun as you prove once and for all that Cash is indeed King.