Bigben InteractiveAction & adventure
The Complete Collection includes Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr and all additional content: - The Prophecy expansion with a new class and campaign - A new ranked game mode - 12 new missions in unique game areas - 5 pets - 7 cosmetic items You are an Inquisitor, the Imperium's most powerful agent. In this Action-RPG developed by the creators of The Incredible Adventures of Van Helsing, search closely in the fortress-monastery, Martyr, and purge it of the Chaos lurking behinds is walls. Conduct your investigation on a large number of planets in the Caligari sector and take on hordes of enemies on a variety of terrain. Launch yourself into combat with brutal and tactical assaults: use the cover system, destructible environments, controllable towers and vehicles to your advantage.