Catacomb Master
Catacomb Master is a 2d platform game in which you have to play as a treasure hunter cat. Go down into the depths of the catacombs for treasures, use your bow and arrows, test your ingenuity. Arrows will help you destroy obstacles, kill enemies and will also be as a platform for you. Find treasures to become a true Catacomb Master.