Your next chapter takes flight! Immerse yourself in the enchanting world of Quidditch by playing solo or sharing the magic with friends and family. Plus, keep your Gringotts vault closed because there are no microtransactions! The Deluxe Edition includes: -Gryffindor House Pack -Hufflepuff House Pack -Slytherin House Pack -Ravenclaw House Pack -2,000 Gold LIVE YOUR QUIDDITCH FANTASY Play as one of the classic positions—Chaser, Seeker, Keeper, or Beater—each with their own unique play style. Soar into legendary Quidditch arenas, as well as maps that showcase never-before-seen areas of the wizarding world. MULTIPLE WAYS TO PLAY Career mode, exhibition matches, and PvP mode allow you to experience the fun of Quidditch in different ways. Play solo, on teams of up to 3 friends in online co-op, or in competitive online matches against other teams. YOUR QUIDDITCH YOUR WAY Level up and customize your play style for each role. Change up your flight style by switching between different brooms. Cosmetic customization options and iconic character designs allow you to express your game-time personality.