Talisman: Digital 5th Edition
The classic fantasy board game returns as Talisman: Digital 5th Edition. Edit the Talisman deck for the first time and customise epic adventures to play solo or with friends. Discover a world where every journey is a fresh experience in this latest digital adaptation of the beloved fantasy adventure board game. More than just a visual update, Talisman: Digital 5th Edition delivers a wealth of enhancements that elevate your adventure into the definitive, digital Talisman adaptation.