Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition
As 300 freshly liberated slaves celebrate their escape from the industrial megacomplex of RuptureFarms, a new menace rises. They will soon discover that, although their physical bonds were broken, they are far from free. Join the revolution as you guide their savior, Abe, on an almost impossible journey to uncover the truth behind the generations of disinformation and misleading news that have brainwashed his people. Scavenge for items and craft powerful tools, arm your followers and choose to attack the enemy head on or to take a stealthier approach to unlocking each of the four possible endings to this epic tale.