Sclash
Sclash is a plug’n play 2D samurai fighting game full of tension where one hit is enough to kill. Play as a hand-drawn samurai in beautiful painted settings and fight your opponent in epic solemn duels where each move matters. Manage well your stamina, breath and take your time to land a deadly hit. Key Features: - Slash your way to victory! Sclash is an easy to pick-up but hard to master 2D samurai fighting game full of tension, where one hit is enough to kill. - Play as hand-drawn samurais in beautiful painted settings and fight your opponent in epic and solemn duels where each move matters. Manage your stamina, breath and take your time to land a deadly hit. - Choose between 5 characters and battle offline and online in 16 beautiful stages to unlock 50+ skins for your samurais! - Learn more about the fight between Aki and Natsu clans, and discover a story inspired by Japanese culture in the Story Mode.