Truck Driver: The American Dream
Years after the death of your father, a famous and well-respected truck driver, you decide to get your life back on track by stepping into your father’s shoes. However, this new path doesn’t come without its hardships, as the road to becoming a successful truck driver might be a hard and lonely one. So strap yourself in and be ready for anything as you chase the American Dream in this brand-new adventure!