Creepy Shift: House For Sale
Handyman needed - ASAP! The investor is coming in the morning and the house is still not ready. Take on an extra shift where horror meets simulation. Tackle the chaos, uncover dark secrets, and finish the job before dawn. Your gig is simple, well-paid and pretty chill. Pack up the Kowalskis’ belongings, clean the house and do a few repairs. The property has to be ready for sale so make sure there are no skeletons in the closet… literally. Just press PLAY and enter the world of dusty VHS horror. Key Features: - First-person gameplay - Handyman / home-repair simulation - Survival mechanics - Repair & clean-up tasks under pressure - Grim puzzle-solving - Earning money under time pressure *Game inspired by creepypastas and the “rules to follow” trope.