Trine 2: Complete Story
Trine 2: Complete Story is a beautiful, award-winning sidescrolling game of action, puzzles and platforming. Play as the three Heroes - Amadeus the Wizard, Pontius the Knight, and Zoya the Thief - and join their adventure through dangers untold in a fantastical fairytale world, including physics-based puzzles using fire, water, gravity and magic wicked goblins and their evil plan and a magical environment full of wonder.