Cry Babies Magic Tears: The Big Game
Your favourite Cry Babies characters are ready to play! The Big Game is a friendly and fun adventure perfect for young players! Join Lady, Coney, Dreamy and friends in an all-new adventure as they take part in an exciting multi-stage tournament to win the fabled Golden Pacifier! Each victory takes them to a new world from their popular animated series. From Baby Bottle Valley to Fantasy Mountain, Tutti Frutti Bay, Icy World and finally to a new planet, Planet Tear! Along the way they’ll play hide and seek, dance, dress up, explore mazes and solve puzzles. They can even stop to take a bath! Despite the glittering prize, the Cry Babies always work together to help each other succeed!