PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC
PAC-MAN WORLD 2 has been modernized, enhanced, and upgraded! The fan favorite returns as PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC! The Ghosts snuck into PAC-Village and stole the Golden Fruit, unwittingly freeing the all-powerful ghost king, Spooky! PAC-MAN must venture across PAC-LAND to reclaim the Golden Fruit and put a stop to the dastardly Spooky! A World of Fun Run, chomp, butt-bounce, and more to meet PAC-LAND's challenge and charm! From B-Doing Tree Tops to ice skating in Snowy Mountain, and taking aim from the PAC-Marine deep in the Ocean. Rev roll in Paradise Meadows, Flutter jump over lava in the Volcano, and PAC-Dot attack through Ghost Island! PAC-MAN is ready for action! Remade for all PAC Players! With modern graphics, expanded levels and PAC-Village, quality of life improvements, and voice acting - it's the fan favorite remade from scratch with the original recipe. But Re-PAC means more: new actions for PAC-MAN, updated boss battles, characters, collectables, customizations, even a 2-player mode! In PAC-MAN WORLD 2 Re-PAC, Adventure is back on the menu!