DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Early purchase bonus: - Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) A soundtrack featuring a total of 191 original music tracks from the series, including background music from titles spanning from "DYNASTY WARRIORS 2" to "DYNASTY WARRIORS 5 Empires," as well Omega Force's first title, "DYNASTY WARRIORS." The soundtrack can be played by accessing the main menu, Special Content, and then Music, and selecting "Early Works Soundtrack Collection." Note: - The early purchase bonus will be available for those who pre-order or who purchase the game by January 30, 2025. - The soundtrack includes content that is also available for purchase on music streaming sites. Please be aware that the bonus may become available for purchase or for free as add-on content for this title at a later date. Become immersed in exhilarating battles as a nameless hero in the Three Kingdoms. ・ The most exhilarating action in the series' history Tension-filled battlefields where you clash against massive armies stretching as far as the eye can see. How will you handle the onslaught of enemies? Your military prowess will serve you well as you fight in tandem with your allies in tactical battles unique to the "DYNASTY WARRIORS" franchise and experience the most exhilarating action in the series' history. ・ A new version of the Three Kingdoms from the perspective of an original protagonist The story of the Three Kingdoms is set in the vast mainland of China where the convictions of different heroes intersect. Experience this magnificent and alluring world through the eyes of the original protagonist, a "nameless hero." Note: The product "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition" is also being sold. Please confirm that you have selected the correct product before making your purchase. Note: Images are taken from an in-development build. The final product may differ from the footage shown. Note: If an add-on finishes installing while the game is running, it will become available after you return to the title screen. Note: Only the Xbox Series X is available in 4K resolution. 4K resolution is not available for Xbox Series S.